Monday, July 21, 2008

Seletav sissejuhatus:

Sattusin neti vahendusel lugema artiklit, milles juttu viiest taimest (kollane käoking, põhja-lipphernes, nokktarn, liiv-hundihammas ja püsiksannikas), mis Eestis juba õige haruldased; vaid üks kasvukoht. Kuna ma pole neid taimi looduses kohanud, hakkasin kohe neti abiga otsima. Leidsin foto vaid kollasest käokingast ja seegi suht nadi.
Ja siis tekkiski idee luua blogi kuhu korjaks kokku tasapisi eestimaiseid taimi, tavalisi ja haruldasemaid. Mõningate mööndustega ka kultuursemaid taimi. Miks mitte ka huvitavaid fotosid ja lugusid loomadest ja lindudest.Ja ilusaid loodusvaateid.
Kuna mul omal aega napib ja igale poole ma ei jõuagi, oleks mul hea meel kui loodusehuvilised fotokate omanikud mulle abiks oleksid ja aitaksid seda blogi kokku panna.
Ilusast ja asjalikust blogist unistades:
Isehakanud Lillekasvataja.

No comments: